17!

Jag som nästan hade slutat blogga helt, men nej. Kände ju att jag ville skriva lite idag bara för att jag fyller år och är glad!:D 17! Bara ett år kvar tills 18! Vill inte ens tänka på det, hehe. Tack iallafall till alla er som sagt grattis och så:)))
Denna dagen har iallafall ägt. Progektarbete-dagen, nått sånt, så vi fick gå runt och kolla på 3ornas projektarbeten efter lunch och resten av dagen något som också ägde!:d 
Sen har ju släkten vart här också och massa tårta och sånt blev det ju hehe sånt gillar man(y. och paket med(yyy 
Det enda sorgliga var att det var sista avsnittet av andra avenyn idag:') Eller sista avenyn kanske man skulle säga? ehah. Jag är väl inget super-fan av andra avenyn men det var ju ändå lite kul att kolla på. Ha det bäst alla och gonatt!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0