IKEA

Kom på en sak! Igår skulle jag gå in på IKEA med papi och nikoleus för att fika och kolla lite. Men när vi kom in var det typ en stor vit branddörr med bara en liten öppning mellan kassorna och ingången kan man säga.. Personalen ropade ut massa koder typ 1000 och sånt till varandra också. Allt var jätte skumt!
Sen iaf så ropade de ut viktigt meddelande att alla var tvungna att lämna lokalen för det var "tekniska fel" och herregud vad mycket folk som skulle ut där samtidigt! Lite panik hehe. Sen när vi hade gått ut en bit hörde man ett larm som gick på typ! Jag blev lite ledsen att jag inte kunde kolla på det jag ville:' )  Men hade gärna velat veta vad som hade hänt där inne egentligen?;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0