2010

Tänkte att jag skulle börja skriva lite här igen nu. Inte för att det är särskilt många som läser.. men kan vara kul ändå och att bara få skriva av sig lite.

Det har redan gått snart 2 veckor på det nya året! Jag hade inga nyårslöften eftersom jag vet att jag inte skulle kunna hålla dom hehe. Eller okej inte det med att man inte får äta godis på ett helt år iaf!
Får väl skriva lite vad som hänt dom senaste veckarna nurå, bara för att jag är så seg på att uppdatera! Jag som tänkte att jag skulle börja såfort det blev 2010:P

Först julen då (julafton) spenderades med släkten och familjen ute på landet hos mormor och morfar:) massa myyyys! Mat, KalleAnka och allt det där på tv, och sen kom tomten med massor paket också har ju två små-kusiner och en av dom blev lite rädd för tomten först, hehe så söt! Orkar inte skriva allt vad jag fick för kommer faktiskt inte ihåg;D men bl.a. en skidhjälm, OC-box, värmespray, pengar, presentkort och sånt. En foto-bok från turkietresan också bara för att jag älskar Turkiet♥ 
Jag kan ju säga att det blev mycket träffar med släkten där runt jul! 


Christmas eve

Sen nyårsafton då. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli en bra dag! Hade tillochmed strykigt över den i min kalender;) Men sen blev det ju bra iaf! Först var jag med mamma&pappa tillsammans med massa andra familjer och åt massa god nyårsmat;D sen vidare till Maggggi och sen Angiepangie;*. Kände inte alls många där och vi var bara 4 tjejer resten killar, men det var kul! Sen parken då och känns som att man kramade över 100 pers där nere hehe folk öööverallt ju!

Sen får vi ju inte glömma nyårsfestivalen i Uppsala! Där jag träffade några av mina underbara konfakompisar bl.a.:D Gillar er alla starkt! Sen var det många andra trevliga människor där också. Lite lamt & så nästan, men det var bra iaf!

När jag kom hem därifrån tog jag det mest lugnt hos mormor&morfar, åkte spark typ haha kul faktiskt! 


koko


gustaf

I fredags åkte jag pulka med Liisen och Fridan Så längesen jag åkte pulka innan det, fett kul. Dock svinkallt! Men har alltid kul med er:D<3 
Bilder kan komma lite senare.. \johanna


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0