100113

Ganska vanlig dag. Det var lika jobbigt som vanligt att gå upp särskilt när man vet att resten av klassen, förutom vi som har tyska ligger och sover!
Sista datakunskapen idag också, känns väldigt bra faktiskt, fick veta mitt betyg också som jag egentligen redan visste som känns ännu bättre,, MVG;D Stolt faktiskt har aldrig i hela mitt liv fått ett MVG i betyg! Det har bara vart på några enstaka prov och bilder och sånt i högstadiet!
Förresten så gjorde vi nationellaprov-test idag på engelskan, huuur svårt som helst!! Och jag som tyckte jag var bra på engelska innan längtar verkligen inte tills det riktiga kommer! 
På samhällen försökte jag komma på vad semla i varm mjölk hette, hehe och lisa vägrade säga med än de två första bokstäverna så det var inte alls lätt. Men har för mig att det heter hetvägg kanske? :
\johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0