´...

Bästa veckodagen: fredag måste det bli
Humör: det är väl helt ok lite trött kanske ;)
Favoritgodis: choklad! och sånna fladdermöss kanske också
Är det nåt du absolut inte äter: potatisbullar, lingonsylt, blodpudding och lite 
Kläder just nu:
tights, randigt linne, hood
Musik just nu: K'NAAN ~ Wavin' flag- Coca Cola® Celebration Mix och Ken Ring ~ nu måste vi dra
Favoritsaft: hm, dom mamma gör mest
Dagens längtan: sommar! och att bli frisk!
Hur många kuddar sover du med: 1, eller ligger typ 5 i sängen:p
Spelar du nåt instrument: nej
Dagens frisyr: platt, ovanligt rak bena, noll volym 
Har du några homosexuella vänner: nej tror jag inte??
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja om man verkligen vill så
Ser du på kärleken som ett misstag: neeej
Bio eller promenad: kanske båda annars bio! eller beror lite på med vem det är
Dagens borde: sova helt klart kanske lite läxor också fast ne,
Dagens fundering: vill jag verkligen ha mitt sommarjobb ? 
Snarkar du? nehej
Rädd för insekter? ja gudja inte alla kanske men euw:S
Det här är jag bra på: kommer bara på massa saker jag är dålig på just nu! som att städa mitt rum..
Vad vill du jobba som? ingen aning!
Chips eller godis? det måste nog bli godis
Skriver du dagbok? nej, gjorde det ibland när jag var mindre men aldrig längre
Har du tatuerat eller piercat dig? ne e
Hur många syskon har du? 111111
Är du rädd för blod? mhm det kan man säga, har hållt på att svimma av det flera gånger!
Anser du att du är stark? oja ni skulle bara veta ;)
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? inget av det helst
London eller Paris: hm, det får bli båda!
Favoritfärg: har ingen, typ alla. nästan
Född: 1993 i växjö
Nationalitet: svensk helt klart

Kommentarer
Postat av: ziggi

vad har du fått för sommarjobb?

2010-05-03 @ 08:38:03
Postat av: johanna

jag fick på nått ålderdomshem av kommunen.

2010-05-05 @ 23:27:23
URL: http://gggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0