yeserda(y.

Igår på kvällen blev det film, pizza & snack med Angie, Jonna, Natta och mig ;D Massa myyyyjs! Trevligt vare. Fick skjuts hem av jonna sen, moppe är skitkul (y) hahah. Sen när jag kom hem ville jag se SAW, den filmen, men fick inte för pappa:( för han tyckte den var för "läskig" och att jag skulle få mardrömmar, men vaddå jag har ju sett saw3 eller vilken det var innan? aja, så då gick jag ner och satte på jättehög musik;p hahahaha, det var värsta bra låten på radion då, sjukt högt var det värkligen;O Men då stängde pappa av strömmen, hehe. aaaah, det var typ så min kväll var (;  Förresten hör jag en väldigt knäpp låt nu på rixfm!? typ.. det måste vara svininfluensa.. bara några dagar kvar! hahaha kneeeept.
aja, idag blir det att städa, läxor, massa fix.. Sen får vi se! /johanna♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0