uppdatering!

Tisdag; Orientering på idrotten, fattade mycket mer nu när läraren förklarade typ;p har aldrig kunnat orientera!!!
Sen tog vi skolfoto också, på klassen. Som vanligt är jag så lång så att jag får sitta ner. Men är rätt van nu, fick iallafall sitta typ i mitten bland alla killar hewhe. Såg säkert helt störd ut;) Sen efter skuulan blev det att göra det sista på historian hemma hos lejsa. Dock hade vi rätt mycket kvar;p Men hann med Andra Avenyn också (y)

Onsdag; Kommer inte ihåg allt;p men efter skolan åkte jag iaf hem till jonna för att tagga dansen med Angie också! :D  Sen streetjazz kul var det!! Fattade hur mycket man saknat det nu, och hur längesen det var man tränade, hehe.

Torsdag (today); Knäpp dag i skolan, men rolig faktiskt! Vi hittade värsta bra stället där man såg alla och satt vid datan. Men säger nog inte vart;p Dock såg vissa oss också. hehe. Efter skolan cyklade vi ner till stan och kollade lite. Köpte spray till min jacka. En fika blev det också såklart;D Idag får jag inte missa IDOL, det är ju nu i början det är bäst så.. powdiepoooowdie  /johanna♥  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0