Sometimes.



Mycket i skolan, men ändå inte.. Men idag har typ vart världens sämsta dag! Inte för att det har hänt något, utan allt har helt enkelt gått dåligt idag. + att jag har sett helt störd ut hela dagen, så är glad att jag är hemma nu, hehe. Kanske blir att göra lite matte sen.. får se om jag orkar;) och så måste jag läsa engelska bok.. Nu sitter jag här med ett Nalle Puh- plåster på tummen, eftersom jag skärde mig på osthyveln igår när jag skulle göra toasters, hhe. men åh! mår dåligt bara jag tänker på det. Blod och sprutor och allt sånt är det värsta jag vet, tål det bara inte! Har vart nära att svimma flera gånger i skolan, eller inte i gymnasiet än då (som tur är!) skulle vara lite smått pinsamt (aa), men ändå. hatar värkligen allt sånt! /johanna♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0