Mondayy

Måndag igen, ohyes. Gillar inte måndagar, men det är ändå en rätt kort dag i skolan så okok (:
Matte
, men våran som vanligt knäppa lärare:D haha!, men alla är sjukt snabba;O. sen samhällskunskap där vi skulle göra egen framsida till tidning, och sen har vi då historian. Mitt hatämne just nu! Har inte gjort något på lektionerna, bara pratat och kollat på folk typ;p Så nu måste jag och lisa göra massa hemma, gaaaaaah! Så efter att jag städat mitt rum lite (duktigt!) så kom lisa för att vi skulle göra historia.. Jao, vi ville egentligen inte göra det om man säger så:p men lite blev det gjort iaf. m.m.m.m.m. :)
Nu är jag hungrig, så måste typ äta nått;p puss&sånt! /johanna♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0