Freeeeedag!

Mår illa av allt godis, men går inte sluta ;) Hade sovmorgon idag till 10 typ. Sen svenska där vi skrev protokoll på datan, geografi där vi mest såg på film men det var bara det att vi satt så långt bak och orkade inte flytta fram, så såg knappt texten;p heh. Sen efter maten var det datakunskap, det jag verkligen inte längtat efter! Men jag och Carrow, och två till killar från våran klass skulle vara med i en annan grupp. Blev typ lite sur först att vi inte fick ha tilsammans med våran klass, (och att sånt händer alltid mig!). Men dom höll på med mkt roligare saker än att skriva tråkiga frågor, så vi fick "leka" lite med powerpoint, helt okej (y).
En annan sak är att jag känner att jag har skämt ut mig massa idag, hahaha, men det måste man få göra ibland? T.ex. på datakunskapen skrev jag i powerpoint "JOHANNA ÄR BÄST" med typ jättestor text och rosa, (trodde inte alla skulle se) Men sen tryckte han upp den på storbilden så att alla i den nya gruppen såg den! HAHAHAH liiiite smått pinsamt.
Vårat schema har blivit ändrat också så att vi slutar 15.20 på fredagar istället för tidigt:( aja puss! /johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0