AKON (L)

Normal day, sovmorgon, sen gympa där jag valde orientering!? HAHAHA blev lite förvånad över mig själv där faktiskt! Men man skulle bara springa massa på dom andra grejjerna, så tänkte det var bäst att ta det lite lugnare nu när man är lite smått sjuk och allt (;  Matte också, där läraren var knäppare än vanligt faktiskt, om det nu går;p Han blev lite ledsen att alla pratade hela tiden:'( hehe. Tyska också då.
Nu måste jag göra massa läxa:( hatar det! Men funderar på att baka lite först hihi, skulle fan vara asgott ju! Imon är det STREETJAZZ igen lääääääängtar!:D
Förresten Johanna♥AKON, tror jag är inne i en "Akon-period";$ men vi gillar't! thihi /johahna♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0