ajjjjj

Var hos farbror doktorn innan eftersom jag har haft ont i mitt öra några dagar. Bara för att kolla då. Det var inget fel bara lite ah nånting kommer inte ihåg, men inget farligt:)
Sen börjard vi prata om att jag mådde illa och ont i magen och allt det varje dag, eller mamma mest som frågade massa´. Så nu har jag tagit ett till blodprov på massa saker även att jag gjorde det för bara nångra månader sen! Och fy vad hemskt det var:'( Är ju så jävla rädd för sprutor och sånt och så fick jag näsblod mitt i allt också:(:(:( INTE KUL ALLS! fick den som bebisar får och så fick de hämta ensom hjälpte till och allt detdär (som vanligt för mig nu då) Men jag lever. tror jag.   

*Fick en mousse-bakelse som "belöning" sen iaf så är glad igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0