färga?

Fick precis ett ryck att jag måste färga håret. brunt, typ imon. Gillar inte alls min hårfärg nu. Men vet inte riktigt, jag har ju fått rätt ljust hår nu, om det kan bli konstigt om jag färgar det brunt? Jag vågar inte färga det blont men brunt kanske. Jag vill ju inte att det ska bli typ oranget ellewr nått:$ Har aldrig färgat håret hemma innan heller.. bara hos frisörer. Så ni får järna ge lite tippppps här va. Jag hade ju brunt hår med lite slinger i (som dock bara syntes ibland) för ett tag sen, men vi får se hur det blir med det :). Vill vara blondie sen igen när skolan börjar där nån gång.. Men orkar inte vänta så länge med att färga det. Vad tycker ni?
Kanske är jag brunhårig imorgon igen. Vem vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0