Värd helg!

BOK! Jag har inte mått så jättebra. Lite feber och sånt.. Men nu är det iallafall bättre (hoppas jag)! Förra helgen var en stressig helg, men kul iaf! På fredagen var det först dans, sen var vi några tjejer hemma hos Maggi i hennes nya lägenhet där vi åt kinamat och film o.s.v:) Myspys!♥  På lördagen var det dans-uppvisning! Det gick rätt bra faktiskt, det var massa att vänta och så men det var kul!   Sen på kvällen åkte jag till stubben där det var feeeest!!!! Vet inte vad jag ska säga om den, men det var fett kul! (Så länge det varade! :D).. men tack alla! På söndagen var det dans-uppvisning igen! Awsome
Smet ut och kollade på resten av dans-uppvisningen också, på de andra grupperna. Det var ju asbra! Efter så gick jag, frida, desse, maggi (m.f.l.) en sväng på julskyltningen:)))) 
/j♥hanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0