Lördag

Ganska chill dag. Jag gick upp tidigt och följde med mamma till Jönköping. Först torget, därför så tidigt, sen blev det en sväng på stan, ni kan se vad jag köpte under;), sen åkte vi vidare till a6, eller mediamarkt påvägen men ändå. Vi gick dock aldrig in på a6 utan mamma köpte en julgran istället! Tyckte det känndes lite tidigt.. men aja det är ju trots allt snart jul. Var en snygg kille där som var med och sålde granarna också!! (hihi) Har hunnit med och städat lite med! Inte illa för att vara mej, som oftast inte brukar bry mig så mycket om det är lite stökigt runtomkring mig. Men ibland, ! Sen kollade jag iallafall på Flickan som Lekte med Elden den var väl ungefär som ettan, bra!  /j♦hanna   



Tröja ginan, halsband ginan, halsduk HM 



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0